Organizaci témat v časopise hodnotila odborná porota jako logickou a přehlednou, kdy na sebe rozmanitá témata racionálně navazují. Porota vyzdvihla kvalitní fotografie, které podle ní skvěle korespondují s texty uvnitř média. Příležitost k rozvoji vidí porota v práci s grafikou časopisu.
Do profesní soutěže Zlatý středník mohou firmy, instituce a organizace hlásit svá periodická i neperiodická média do několika kategorií. Vítěze jednotlivých kategorií vybírá nezávislá porota složená z předních odborníků z oboru komunikace, marketingu a PR.
V letošním roce přijal Zlatý středník nejvíce přihlášek za posledních osm let. Odborná porota složená z 38 odborníků z oblasti marketingu a komunikace vybírala nejlepší firemní média v šestnácti kategoriích. Do užšího výběru se dostalo 78 médií.
Lesnická práce se dostala do užšího výběru v kategorii nejlepší B2B časopis a noviny, kde získala hodnocení Top Rated.
Možnosti předplacení časopisu najdete zde.
Redakce
Komentáře