logo Silvarium tisk

Jaroslav Krupka

Českému olympijskému výboru (ČOV) začaly před nadcházející olympiádou výrazně přispívat státní podniky nebo podniky se státní účastí, které jako by suplovaly výpadek Sazky. Zatím poslední v řadě jsou Lesy České republiky, které uzavřely pětiletou smlouvu o reklamě s marketingovým partnerem ČOV, společností Česká sportovní. Ta by měla dostat čtyřicet milionů za prezentaci Lesů ČR v souvislosti s ČOV v letech 2012 až 2016. Zakázku získala v jednacím řízení bez uveřejnění. „Jednací řízení bez uveřejnění bylo využito podle zákona o veřejných zakázkách, a to z důvodu ochrany výhradních práv. Česká sportovní je partnerem ČOV při zajištění servisu pro Český olympijský tým, olympijské hnutí a mládežnický sport,” uvedl mluvčí Lesů ČR Zbyněk Boublík.

Český olympijský výbor spolupracuje v současné době se sedmnácti oficiálními partnery, kteří jsou rozděleni do čtyř kategorií: Generální partneři (Pilsner Urquell, RWE, Škoda, Skupina ČEZ), oficiální partneři (Alpine Pro, GE Money Bank, Zentiva, Česká pojišťovna, Česká pošta a nově Lesy ČR), hlavní mediální partneři (MF Dnes, iDNES.cz, ČRo 1 - Radiožurnál a Česká televize) a mediální partneři (Euro, Xantypa, Outdoor Akzent). Oficiálním dodavatelem je Nutrend.

Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jak hodnotíte rozhodnutí státu zdvojnásobit odvody LČR na sedm miliard korun?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě