logo Silvarium tisk

Stární podnik Lesy České republiky (LČR) chce být zřejmě hodně vidět. Na reklamu totiž v letech 2010 až 2012 vydá 180 milionů korun. Zakázku na "mediální služby" od Lesů získala agentura Médea podnikatele Jaromíra Soukupa - jediný zájemce, který se do otevřeného výběrového řízení na mediální agenturu přihlásil. Agentuře ČTK to dnes řekl mluvčí LČR Michal Kačena.

„Hlavním smyslem zakázky je vytvoření podmínek pro to, aby v případě potřeby mohly Lesy ČR nakupovat inzertní plochu v médiích za co nejlepších podmínek, včas a kvalifikovaně,” tvrdí Kačena.

Pro každý rok z tříletého kontraktu je předpokládaná maximální hodnota zakázky 60 milionů korun. Obsahem zakázky je plánování a nákup reklamy v médiích, zajištění monitoringu, průzkumů a analýz trhu, médií a cílových skupin pro komunikaci.

 Médea zajišťovala mediální služby Lesům ČR na základě vítězství ve výběrovém řízení i v minulých třech letech. Kontrakt jí skončil v první polovině letošního roku. Letos vydaly Lesy ČR na nákup reklamy přibližně 15 milionů korun. V předcházejících letech, kdy dělaly několik větších reklamních kampaní, to byly ročně desítky milionů korun, uvedl mluvčí.

Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jak hodnotíte rozhodnutí státu zdvojnásobit odvody LČR na sedm miliard korun?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě