Stární podnik Lesy České republiky (LČR) chce být zřejmě hodně vidět. Na reklamu totiž v letech 2010 až 2012 vydá 180 milionů korun. Zakázku na "mediální služby" od Lesů získala agentura Médea podnikatele Jaromíra Soukupa - jediný zájemce, který se do otevřeného výběrového řízení na mediální agenturu přihlásil. Agentuře ČTK to dnes řekl mluvčí LČR Michal Kačena.
„Hlavním smyslem zakázky je vytvoření podmínek pro to, aby v případě potřeby mohly Lesy ČR nakupovat inzertní plochu v médiích za co nejlepších podmínek, včas a kvalifikovaně,” tvrdí Kačena.
Pro každý rok z tříletého kontraktu je předpokládaná maximální hodnota zakázky 60 milionů korun. Obsahem zakázky je plánování a nákup reklamy v médiích, zajištění monitoringu, průzkumů a analýz trhu, médií a cílových skupin pro komunikaci.
Médea zajišťovala mediální služby Lesům ČR na základě vítězství ve výběrovém řízení i v minulých třech letech. Kontrakt jí skončil v první polovině letošního roku. Letos vydaly Lesy ČR na nákup reklamy přibližně 15 milionů korun. V předcházejících letech, kdy dělaly několik větších reklamních kampaní, to byly ročně desítky milionů korun, uvedl mluvčí.