logo Silvarium tisk
Nevládní nezisková organizace FSC (Forest Stewardship Council), která podporuje dřevěné výrobky z ekologicky pěstovaných lesů, spouští reklamní kampaň zaměřenou na potencionální spotřebitele. Cílem kampaně je informovat o existenci těchto dřevěných výrobků, které jsou již k dostání i na českém trhu.

Dosavadní znalost výrobků s certifikátem FSC byla velmi nízká. Proto česká kancelář světové organizace FSC vypsala výběrové řízení na reklamní kampaň propagující tyto výrobky. Jde o dřevěné výrobky (od hraček, přes papír, až po nábytek), které pocházejí z ekologicky a sociálně dobře obhospodařovaných lesů v ČR ale i v zahraničí. Certifikované dřevo FSC má tak „zaručený původ”, nepochází z divoce kácených deštných pralesů, a jsou respektována lidská a sociální práva zaměstnanců.

Výběrového řízení se účastnilo celkem šest renomovaných reklamních agentur. Vítězně z tohoto klání vyšla agentura MARCO/BBN, která v intenzivní spolupráci s klientem připravila kompletní strategii a vizuál komunikační kampaně.

Kampaň za agenturu MARCO/BBN připravoval account director Tomáš Navrátil, který velmi oceňuje přístup klienta. „Z našeho pohledu to byl ukázkový příklad přípravy komunikační kampaně,” poznamenal Tomáš Navrátil. „Od samotného zadání, přes marketingový výzkum a definování cílové skupiny, až po společná jednání mezi klientem a našimi kreativci,” doplnil Tomáš Navrátil.

Vizuál kampaně s claimem „Miluje dřevo, chrání les (FSC)” hraje na emotivní strunu. „Předpokládáme, že častým impulzem k nákupu Fair Trade či FSC výrobků jsou právě emoce. Hledali jsme také něco, co bude hravé a bude vyjadřovat o co FSC jde – zdravý les a odpovědný přístup ke spotřebě dřevěných výrobků,” prozradil Tomáš Navrátil ke grafickému zpracování kampaně.

„V neziskovém sektoru není obvykle možnost, z části i díky financím, důkladně připravit realizaci kampaní. My jsme nyní měli možnost provést sociologický průzkum, zaměřit se lépe na jednotlivé cílové skupiny a vytvořit kampaň tak, aby byla co nejlépe posílila znalost značky a certifikátu FSC v České republice. A zkušenosti Marco/BBN nám k tomu významně pomohou, ” sdělil ke kampani Tomáš Duda, zástupce ředitele a statutární zástupce FSC ČR.



Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jak hodnotíte rozhodnutí státu zdvojnásobit odvody LČR na sedm miliard korun?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě