Management státního podniku Lesy České republiky se rozhodl předstoupit před veřejnost s novým vizuálním stylem a od dubna se společnost začala prezentovat inovovaným logem. „Stávající znak přestal vyhovovat potřebám moderní komunikace.
Užíval se od vzniku podniku v roce 1992. Nezmizí však zcela, bude se užívat například na podnikových uniformách. Logo se zase objeví na tiskovinách, propagačních materiálech a při marketingových kampaních,” uvedl mluvčí podniku Radek Drahný.
Logo se skládá dvou částí. První je výrazný logotyp vytvořený z moderního písma a druhou je symbol dvou větviček vytvořený z upraveného písmene Y z názvu lesy.
„Stylizace větviček je záměrně nekonkretizovaná, aby představovala strom jako takový bez ohledu na jeho druh, jehličnan či listnáč. Díky abstraktní podobě symbolu je možné jej dále kreativně využívat v dalších aplikacích jako dekorativní prvek a může představovat i další přírodní objekty jako stopy ve sněhu, sněhovou vločku, sluneční paprsky, soutok řeky,” dodal Drahný.