logo Silvarium tisk

Nejnovější model pojmenovaný Phoenix kopřivnické automobilky Tatra opustil bránu továrny poprvé v roce 2011. Počátkem loňského roku se dočkal faceliftu a s ním spojeného významného technického vylepšení. Do jeho útrob se poprvé v tatrovácké historii začaly montovat vyspělé motory plnící nejpřísnější ekologické limity normy Euro 6. Spojení modelu Phoenix s nejnovějšími motory tak nabízí zákazníkům ideální kombinaci vysoké užitnosti nákladního automobilu s příznivými provozními náklady.

Tatra svým krokem směrem k úsporným motorům splňujícím přísné emisní limity přesvědčila zákazníky o tom, že nákladní automobil s moderní pohonnou jednotkou bude schopen uspokojit často vysoké požadavky svých majitelů. Na prodejích Tatry se pozitivně podepisuje dobrá kondice české i slovenské ekonomiky. I přesto, že automobilka každoročně zvyšuje vývoz, jak co do počtu kusů, tak do spektra cílových zemí, domácí trh a trh našich východních sousedů jsou pro ni stále klíčové. Tatře se daří získávat nové významné zákazníky a stejně úspěšná je i u stávajících odběratelů při obměnách jejich vozových parků.

Nákladní automobily Tatra se pyšní výjimečnými jízdními schopnostmi v náročném terénu především díky unikátnímu podvozku s páteřovým rámem, výkyvnými polonápravami a možností pohonu všech kol. „Zákazníci často upřednostňují plně pohonné varianty našich vozidel, aby měli jistotu, že zvládnou pracovat i ve ztížených terénních a klimatických podmínkách," uvádí David Pipal, obchodní ředitel společnosti Tatra Trucks.

Tatra je v lese jako doma

„S vozidly Tatra Phoenix jsme v současnosti velmi úspěšní ve výběrových řízeních na obměnu vozového parku pro státní podniky Lesy České republiky a Vojenské lesy a statky. Vysoká konkurenceschopnost modelu Phoenix jak z pohledu prodejní ceny, tak z pohledu nabízeného spektra poprodejních služeb nás utvrzuje v přesvědčení, že jsme se v modernizaci naší produkce vydali správným směrem," pokračuje David Pipal.

Lesní hospodářství patří mezi tradiční odvětví, kde se vozidla Tatra uplatňují již po několik generací. Rozšířenosti tatrovek v lesích napomáhá i jejich tradiční dealer Serviscentrum Vysočina, jehož klienti jsou převážně z lesnických oborů. „Díky dlouhodobé spolupráci se Serviscentrem Vysočina a zprostředkování klientské zpětné vazby bylo možné opakovaně zdokonalit a vylepšit například soupravy k odvozu dřeva," dodává David Pipal.

Podívejte se co také vyrobila legendární kopřivnická automobilka

Tatra je schopná zákazníkům kromě standardních verzí lesáckých sestav dodat i specifické konfigurace na základě jejich konkrétních potřeb. Velkou přidanou hodnotou nového modelu Phoenix s motorizací plnící emisní normy Euro 6 je jeho všestrannost. Zákaznici oceňují jeho obratnost a houževnatost v těžkém terénu, stejně jako značnou úspornost při přepravě dřeva po silnicích. Právě ve spotřebě udělal Phoenix velký krok vpřed v porovnání s předchozími modely.

Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jak hodnotíte rozhodnutí státu zdvojnásobit odvody LČR na sedm miliard korun?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě