31.7.2010
Klatovsko
MILAN KILIÁN
„Pro naše hosty máme připravenou celou řadu dobrodružství a věříme, že díky stojanům je nepřehlédnou,” řekl Tomáš Jiřička, vedoucí oddělení marketingu Národního parku Šumava (NPŠ). Největší zájem je o brožury Programy pro veřejnost a Zelené autobusy. Dlouhodobě je zájem také o Zaparkuj a jdi, Okno do divočiny, Geocaching, Nouzová nocoviště a Za divokou přírodou Šumavy.
Novými stojany na propagační materiály NPŠ jsou vybavena některá infocentra, hotely a penziony, které sídlí v obcích Modrava, Kvilda, Stožec, Horská Kvilda, Prášily a Srní (obce ležící v NPŠ). „V trendu jednotného designu informační infrastruktury budeme pokračovat dál. Jsou to nejen nově vyrobené stojany, ale také měníme kompletně design informačních tabulí v NP Šumava,” doplnil ředitel NPŠ František Krejčí.
Stojany NPŠ vyrobil ve vlastní režii. „Využili jsme k výrobě kapacitu vlastní truhlárny, kde se mimo jiné také vyrábí veškeré venkovní informační prvky - dřevěné gravírované cedule, stojany a podobně. Celkové náklady na jeden stojánek jsou okolo tisíce korun,” dodal Jiřička.