logo Silvarium tisk

31.7.2010
Klatovsko
MILAN KILIÁN

Šumava – Na území Národního parku Šumava mohou turisté vidět více než pět desítek nových stojanů s logem Správy NP a CHKO Šumava.
„Pro naše hosty máme připravenou celou řadu dobrodružství a věříme, že díky stojanům je nepřehlédnou,” řekl Tomáš Jiřička, vedoucí oddělení marketingu Národního parku Šumava (NPŠ). Největší zájem je o brožury Programy pro veřejnost a Zelené autobusy. Dlouhodobě je zájem také o Zaparkuj a jdi, Okno do divočiny, Geocaching, Nouzová nocoviště a Za divokou přírodou Šumavy.

Novými stojany na propagační materiály NPŠ jsou vybavena některá infocentra, hotely a penziony, které sídlí v obcích Modrava, Kvilda, Stožec, Horská Kvilda, Prášily a Srní (obce ležící v NPŠ). „V trendu jednotného designu informační infrastruktury budeme pokračovat dál. Jsou to nejen nově vyrobené stojany, ale také měníme kompletně design informačních tabulí v NP Šumava,” doplnil ředitel NPŠ František Krejčí.

Stojany NPŠ vyrobil ve vlastní režii. „Využili jsme k výrobě kapacitu vlastní truhlárny, kde se mimo jiné také vyrábí veškeré venkovní informační prvky - dřevěné gravírované cedule, stojany a podobně. Celkové náklady na jeden stojánek jsou okolo tisíce korun,” dodal Jiřička.

 

Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jak hodnotíte rozhodnutí státu zdvojnásobit odvody LČR na sedm miliard korun?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě