logo Silvarium tisk

Název: Zlatý středník 2006 zná vítěze
Zdroj: Strategie
Datum: 10.04.2007
Autor: Michael L. Bína
Rubrika: Marketingová komunikace 

Ceny v devíti kategoriích, tři zvláštní ceny poroty a ještě cena České marketingové společnosti a Marketingového klubu ČR byly uděleny na 5. ročníku soutěže Zlatý středník minulý čtvrtek v divadle Archa.

Soutěž pořádaná PR klubem hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace, určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Letos se přihlásilo rekordních 165 prací.

 STAŘÍ ZNÁMÍ

 Společnost Vodafone zvítězila hned ve dvou kategoriích. Vedle vítězné výroční zprávy zopakovala své loňské prvenství i mezi časopisy B2C. Obhajoba se zdařila i magistrátu města Ostrava v kategorii nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry a publikace Škoda Mobil firmy Škoda Auto byly opět vyhlášeny nejlepšími interními novinami. Odborná porota dále ocenila 63 prací uznáním TOP RATED a 45 prací uznáním RATED. Předsedkyně PR klubu Jana Jabůrková slibuje pro příští rok změny: "Zájem soutěžících o letošní jubilejní pátý ročník opět ukázal, že firemní publikace jsou významnou součástí komunikačního mixu. V příštím roce chce PR klub upravit pravidla soutěže tak, aby způsob hodnocení publikací a kategorie přesněji odrážela stále se rozvíjející a zkvalitňující trh."

VÝSLEDKY SOUTĚŽE ZLATÝ STŘEDNÍK 2006

Interní časopis

1. Lesy České republiky - Lesu zdar
2. ČEZ - ČEZ News
3. T- Mobile Czech Republic - T- Mobile echo

Interní noviny

1. Škoda Auto - Škoda Mobil
2. Hartmann- Rico - Co se děje
3. Česká pojišťovna - Česká info

B2B časopis

1. Import Volkswagen Group - Audi magazín
2. L'Oréal Česká republika - Coiffure de Paris
3. AMI Communications - One

B2C časopis

1. Vodafone Czech Republic - Čilichili
2. Rodinný pivovar Bernard - Vlastní cestou
3. Volvo Auto Czech - LIV

Firemní katalog

1. AC Expo - mmotion 06
2. Škoda Auto - Škoda Roomster
3. ABB - Katalog domovního elektroinstal. materiálu 2006

Firemní profil

1. Menhart - Profil skupiny Skanska
2. Entre - Kdo chce zapalovat, musí hořet
3. PPF - Profil ' 05

Výroční zpráva

1. Vodafone Czech Republic - Vodafone výroční zpráva
2. Agropol Group - Vybrané kapitoly z výroční zprávy 2005
3. Plzeňský Prazdroj - Zpráva o společenské odpovědnosti

Státní, veřejná a nezisková sféra

1. Statutární město Ostrava - Ostrava Metropolitan Magazine
2. T. T. V. - Rudolfinum Revue
3. Obec Čejč - Čejč Dnes, zpravodaj obecního úřadu

Online prezentace

1. T- Mobile Czech Republic - T- Mobile Czech Republic, www. t- press. cz
2. FG Forrest - Koopertiva, www. koop. cz
3. Web Design Factory - eBanka, www. ebanka. cz

Tři zvláštní ocenění odborné poroty:

Za nejlepší obrazovou výbavu - Volvo Auto Czech, LIV Za nejlepší titulní stranu - Telefónica O2 Czech Republic, O. pen Za nejlepší grafickou úpravu - Menhart, Profil skupiny SKANSKA

Cenu České marketingové společnosti a Marketingového klubu ČR:

Ogilvy One - Průvodce úspěšného obchodníka Sales Guide O2 pro Telefónica O2 Czech Republic.

ODBORNÁ POROTA ZLATÉHO STŘEDNÍKU 2006

Jaroslav Kovařík, managing director Media Strategy
Ratibor Líbal, marketingovýředitel Actum Jiří Prošek, viceprezident Marketingového klubu ČR
Petra Průšová, předsedkyně SIMAR
Luďka Raimondová, výkonná ředitelka APRA
Pavel Nedobitý, key account manager Web Design Factory
Vladimír Věrčák, client's director T. T. V. Public Relations
Tereza Bočková, vedoucí tištěných médií Computer Press
Barbara Köpplová, vedoucí katedry mediálních studií FSV UK
Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti
Martin Kupka, tiskovýmluvčí Středočeského kraje
Roman Frkous, komunikace GE Money
Přemysl Šiffel, komunikace GE Money

 MICHAEL L. BÍNA

Foto - VÍTĚZOVÉ - horní řada zleva: Jan Bercha, redaktor časopisu Lesu zdar, Lesy České republiky;   Martina Krupičková, manažerka akce mmotion, AC Expo; Marie Václavková, šéfredaktorka Ostrava Metropolitan Magazine, Magistrát města Ostrava; Renata Macková, vedoucí oddělení PR, Lesy České republiky; Renata Čiháková a Martin Duda, redakce časopisu O. pen, Telefónica O2 Czech Republic;   Kateřina Šulcová, senior account manager, Astron studio CZ; Ondřej Kulich, product marketing manager Audi, Import Vokswagen Group; Dana Kolmanová, account manager, Ogilvy One; Roman Meliška, šéfredaktor publikace Škoda Mobil, Auto Škoda; Michal Franc, managing director, Menhart.
 Dolní řada zleva: Jiří Janeček, specialista externí komunikace, T- Mobile Czech Republic; Petra Doleželová, šéfredaktorka a producentka časopisu LIV, Volvo Auto Czech; Martina Kemrová,   manažerka firemní komunikace, T- Mobile Czech Republic a Alexandra Francová, art director Menhart.

Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Měl by stát přispívat na ekosystémové funkce lesů?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě